jag lever

jo jag lever minsann, lite små dött här inne bara. 

i denna stund sitter jag på hästens rygg, myser runt i det fina höstvädret och dess natur. ska iväg å jobba om någon timme, jobbat varje dag nu i 11 dagar, ojoj så mina dagar har sett rätt lika ut, rider på morgonen, jobbar till kvällen eller jobbar på morgonen å rider till kvällen. 

i helgen var jag ut på party, behövdes å var riktigt kul! igår var inte lika kul. Började 9 i Falun, kämpa mig igenom 6 timmar sen var de soffläge kan jag lova! 

livet rullar på annars, inte långt kvar till flytt! letar bil och möbler. hejåhå vad skoj det ska bli. jag som aldrig skulle flytta hemifrån..  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0