oktober

nu är vi i oktober månad, shit vad fort det går! idag har jag gjort sista dagen på långa arbetsperioden, nu blir de två dagars ledighet, helg för mig alltså, innan jag går på en MÖRDARHELG!! ladda ladda ladda! fyller år på söndag också, hade man ju glömt. 

efter jobbet idag tog jag en ridtur med Julia. sen fick hästarna gå in inatt, slut på glidandet! nu är de timmar i stallet med mockning & ridning. hejåhå på det. 

ligger på min säng nyduschad och mår illa. har i en veckas tid haft mycket ont i magen och efter jag ätit mår jag mycket illa. de gör jag i denna stund, fruktansvärt irriterande faktiskt. 

mamma å Kjell är hemma från Turkiet, skönt kan jag tycka ;-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0