Onsdag

Gokväller! ligger i soffan å har nyss käkat en pastasallad, göttigt! har haft ett par lediga dagar nu sen helgen men min helg var rätt galen så har behövts! 

i fredags hade vi förfest här hos oss innan vi for ner på stan. vi blev as packade men hade kul iallafall! lördag jobbade jag kväll med Kajsa, vi beslutade oss för att sova kvar på leklandet till dagen därpå då vi ändå skulle jobba. så fick besök av grannen å en vän å där satt vi och förtärde alkohol. trevligt! söndag efter få timmars sömn på en obekväm soffa var riktigt jobbig men efter att ha varit på leklandet i 28 timmar var det bra jävla skönt att komma hem!!

Men en bra och annorlunda helg kan man säga.

Idag har jag ridit med Josefin, hästarna har skotts och pysslat lite med gardiner hemma å packat upp lite mer. 
 
Juste! Igår var jag, Kajsa och Rasmus å såg på lite hockey i Leksand, det var kul!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0