29/5

tjääna. ligger i min säng och tittar på efterlyst.
har varit hemma även idag pga knät, dumma dumma. har tagit det lugnt, legat i solen en stund, degat i soffan, skrivit kontrakt på apartment (!!) varit i stallet å gjort nytta och myst med min drummel. 
 
imorgon väntar jobb igen, känns tråkgit att jag inte kunnat kört hela veckan när det är sista veckan någonsin på teknikdalen, känns helt jävla sjukt.. jag får seperationsångest, japp stämmer bra det. känns lite jobbigt att mamma sålt restaurangen som hon jobbat på sen jag var 3 år. det stället är en stor del av min uppväxt. galet va.. 
så imorgon, oavsett vad mitt knä tycker så ska jag spendera åtta timmar där och jobba min sista lunch.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0