välkommen juuuuniiii

hej hej mina få läsare, eller hej mig själv om ett år, när jag tittar tillbaka som jag alltid gör. tänker-  vad gjorde jag för ett år sedan idag? jo då är det kung att jag har en blogg å skriva av mig lite i. 
 
iallafall så är det söndag 2 juni. juni juni juni, äntligen har fina juni månad kommit. så jävla mycket sommar! 
 
men jag har iallafall jobbat heeela helgen, hela dagarna och även varit nykter heeeela helgen, hela dagarna. lustigt men sant! 
 
i fredags så sa vi farväl till restaurangen och det var fan jobbigt alltså. 17 år av mitt liv har en jävla restaurang funnits i mitt liv och faktiskt varit en stor del av mig och min familj, så den separationen var tung. men nu tar vi nya tag, på vårat nya ställe. det blir nog bra det också! efter jobbet myste jag med min kungliga medryttare, gjorde nytta i stallet med gofika. sedan for jag och julia ut till nyckelby där det fortsatte att mysas med famlijen där, åh vilka härliga människor alltså. kärlek i mängder till dom! 
 
lördag- jobb och juliahäng på kvällen 
söndag- jobb och nu ligger jag i sängen och tittar på film. imorgon är jag ledig. den känns konstig, vafan ska man gö dåra? inte fan kan jag då träna iallafall, knät är fortfarande helt värdelöst.. skit. nej nu har jag predikat klart för idag, jävlar josephine vad du har att läsa nästa år när du tittar tillbaka på 2 juni ;-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0