ojojoj

dagarna rinner iväg. jag försöker hinna njuta av sommaren som alltid går som himla fort! 
 
de senaste dagarna då, nationaldagen tillbringade jag och jullan pullan ute i nyckelby med mysmänniskor. vi fiskade, åkte båt, förtärde alkohol, alldeles för mycket alkohol så blev lite tokigt men timmarna i nyckelby var riktigt mysiga. torsdag = lång lång bakisdag. fredag, då tog jag med mig kingen för lite bad i nyckelby. jobbade lite, fick ett enormt fiskesug så inhandlade spön å fiskade lite med julia, gick dock skit, sen så besökte jag å jullan krogen nyktra. lördag, upp och red med åsa i morgonsolen innan jag for till jobbet, sen väntades party med mina gamla saknade vänner. en väldigt mysig kväll som avslutades på krogen. söndag, heldag på jobbet! igår, måndag var jag ledig så lunchade lite med mamma, chillade och avslutade med en ridtur på kvällen :-) 
 
idag väntar mig jobb och sen till kvällen en ridtur. så ska göra mig iordning nu å åka mot falun om en stund. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0