veterinärbesök

idag har det varit full fart! är piggare nu efter mitt lilla besök på akuten i måndags, haft sega dagar med feber, tung i bröstet och förkyld så har tillbringat mycket tid i sängen. 1 januari började jag mitt försök i att sluta snusa, det är jobbigt. redan tryckt 2 st påsar tuggumi. kanske därav jag haft ont i magen idag, bör nog sluta svälja tuggumin om jag ska behöva möla i denna mängd! hejåhå, det är tufft och min korta stubin är kortare..

har idag iallafall städat på jobbet och sen varit till veterinären med dramboi, det gick bra. skönt!

ena idioten värre än den andra, känner för att stänga in mig i en grotta i 77 dagar! pallar inte med annat folk än mig själv just för stunden, räcker gott å väl. matt tjej!


Kommentarer
Postat av: Elin

vilket fint täcke dram hade :)

2013-01-03 @ 21:34:12
URL: http://ryttargladje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0