livet är skit sen dör man

känns ju lite så! men har haft en bra helg ändå! fredags gjorde jag väldigt lite, målade naglarna å bara tog det lugnt. lördag upp i tid å gyma med Kajsa. sen for vi till stallet och red med Sandra, mysig barbacka tur på mitt fina djur! både Kajsa & Sandra trilla av så det var en väldigt underhållande ridtur i det vackra vinterväder som var!

sen så blev de utgång igår, det var helt okej kul. Julia å jag bakisluncha på thaien å sen GICK vi till skräddis... i höra pumps, ojoj.

ligger nu i soffan hos Julia, pain in the ass å va hemma så jag har tur som har Julia så jag kan fara hit när de är jobbigt. nu ska vi sova iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0