ibland förstår jag inte varför bara

hejsan!

vilken jävla skruttig morgon jag hade imorse! jag försov mig och vaknade fem minuter efter jag började, stressade som en jubelidiot för att hinna klart med sjuttioelva saker på 30 minuter för sen skulle jag till doktorn, trodde jag. skulle visst varit där 30 minuter tidigare. jag kunde inte bli mer matt. ful frisyr, osminkad å ful å sen missade jag besöket å skulle få betala 300 spänn! iallafall så älskade jag tanten i luckan som var snäll och antagligen tyckte synd om den fula flickan å struntade i den summan och gav mig en ny tid bara ! om hon är dagens hjälte alltså.

nu ligger jag hemma hos Julia, vi ser på andra avenyn. tidigare har vi varit på kupolen, fynda lite på rean och sen solat. så dagen avslutades rätt bra iallafall. sova snart, tänker inte försova mig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0