en fucking mil!!!

godkväll! idag har jag mått riktigt bra alltså! jag har känt att livet är på topp sisådär hela dagen. fan är påväg tillbaka, starkare än någonsin! på kvällsingen så tränade jag med Kajsa och lillebror. körde lite kondition idag och fick för mig att jag skulle fixa 1 mil på 50 minuter. och jag har inte sprungit sen september, små ryck på en fotbollsplan lixom. jag fick kriga mig genom den där milen och när den var nådd fick jag slänga mig av för de kändes som att maginnehållet låg i halsen!

jag var slut, så jävla slut. vilken jävla vilja jag hade idag. heja mig fan! nu kommer jag sova väldigt gott och imorgon är det fredag fan, så jävla gött!

en svettig & trött tomat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0