överskattade dag

hej säger en trött jag. idag är det alla hjärtans dag, jag har 20års jubileum, jag har alltså idag varit döpt i 20 år. ojoj haha vilken jävla grej va?! är ju lilla hjärtat själv. annars så har jag jobbat, sen tog jag och julia oss en ridtur på dramboi och billy. mysigt faktiskt å jag känner att att få tillbringa tid med juia och hästarna gjorde min dag. har tittat så lite som möjligt på facebook och insta idag för skiter fullständigt i alla kärleksförklaringar där. fan köp en jävla present, ät gott och ligg så var de klart. men allt ska upp på facebook eller insta, alla ska dela med sig av sina presenter och tycker sin pojkvän är bäst. det är bara för mycket, för mycker för en tjej som mig. avundsjuka? bitter? alone? äh, men jag har önskat mina finisar en bra dag och sen var det nog med det! 
 
känner i övrigt lite panik, är just nu inne på platsbanken och kollar lediga jobb landet runt, get a life biggan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0