dagarna går fortare än någonsin

shit va mycket jag har att göra å vad fort mina dagar går! hinner inte göra allt jag vill men har jag någon gång varit nöjd med att det bara är 24 ynka timmar på ett dygn? Näj!

iallafall så har jag flummat mig genom dagen på jobbet. jag saknar verkligen gymnasiet, fyfan vad jag flummade på den tiden, man hade 27 skrattanfall om dagen, minns inte ens när jag hade ett galet sådant sist? det är ju bedrövligt! jag behöver få bli mer cp igen, cpiga Josephine du är välkommen tillbaka igen!

iallafall så var Emma med dotter å hälsade på i stallet, skojjigt! sen så tog jag, Kajsa & Sune oss till ridbanan för tömkörning. kom hem sent, ligger nu nerbäddad i min säng och taggar för en jobbig arbetsdag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0