hon gör comeback

här hade det dammat igen. jag har haft ett litet uppehåll här pga att jag har haft så mycket att göra senaste månaden. jag har iallafall varit i thailand i två underbara veckor med goaste människorna. det har varit suveränt, men som man alltid säger borta bra men hemma bäst! 

kom hem i fredags har umgåtts med julia sen dess, vi har partat hela helgen och jag är helt färdig med alldeles för lite sömn de tre senaste nätterna. tidigare ikväll tog jag också första ridturen på 3 veckor, det var underbart. han är bra kung min farbror!  nu ska jag föra över lite bilder och dona sen lär jag sova, för nu är det slut på ledigheten och imorgon väntas jobb igen. känns bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0