slapp helg

haft en skön helg och försökt kurera mig lite, även sånt bör ju göras ibland. igår kväll var jag iallafall hem till Johanna och hängde lite, de var trevligt! imorse ringde klockan tidigt och match väntade! vi slog Leksand med 9-0 och nu är säsongen slut. de gick för fort, känns som att jag skulle vilja spela minst fem matcher till. han inte bli så många matcher med tanke på min lilla typ hjärtmuskelinflammation. iallafall är jag jävligt stolt över mina fina dalkurd tjejer, vi har haft motgångar och otur men ryckt upp oss när de väl gällde. så de känns bra att avsluta säsongen med flaggan i topp!

nu ligger jag i soffan och kikar på x factor, imorgon vankas måndag och en hel jobbvecka drar igång! tagga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0