jag är en klok tjej jag

åååhej!! 


jomenvisst, tänkte dra gårdagen lite kort, måndag vare ju och jag jobbade såklart, sen tog jag mig en barbacka tur på min fina häst. vi galopperade ikapp med tåget, riktigt mysigt att rida i lite snö faktiskt. somnade halv nio igår kväll, riktigt skönt. 
 
idag har jag jobbat med en hejdundran mensvärk, den är inte rolig den alltså. sen har jag varit iväg och fått akupunktur, den är inte rolig den heller alltså, jäävlar vad ont det gör, dom där jävla nålarna alltså. men förhoppningsvis ska de ge resultat! har hängt lite i stallet sedan, och nu ligger jag hemma på sängen igen, har ont i magen och är öm i nacken. ska ta och värma vetekudden tänkte jag, låter som en jävligt bra ide. 
 
idag har jag varit klok också, det har jag fått höra två hela gånger! kloka människor som påstår att jag är klok! ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0