helgen

min helg var bra, lördagmorgon hade jag som sagt utsläpp, sen tog jag och åsa oss en ridtur, vilket var mycket mysig trots lite regn! sen så väntade lagfest på kvällen och det var verkligen en lyckad kväll tycker jag. bästa bästa laget! var ju rätt trevligt att glida till stan i en limmo också. synd nog gled jag inte hem i den på natta utan åkte svarttaxi med grannen, haha. 
 
söndag så var jag kanske inte på topp med var iväg å kika på hästtävling och sen tog jag en mysig tur med josefin & kajsa, fotade fina fixie också. nu är de inte många dagar kvar och åh vad jag gruvar mig. jag vill verkligen inte behöva säga farväl till henne på onsdag, det kommer bli tufft. riktigt jävla tufft. 
 
idag har man ju jobbat å slitit och tagit mig en ridtur i regnet med kajsabajsa. nu tänker jag gå och lägga mig, är kung på att sova i tid på kvällarna nu förtiden. heja! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0