vinteräckel

asså vintern må va en jävla tramsårstid, det är fan bara bökigt. jag kan inte finna en positiv sak med vintern just nu. det är så jävla mörkt när man vaknar på morgonen, man fryser ihjäl när man går utanför dörren, bilen tar alldeles för lång tid att bli varm så man hinner till jobbet innan man ens känner av lite värme och man har genomfrusna händer. och så lär man skrapa rutorna på bilen, eller borsta bort all snö. är man inte så jävla lång så har man all snö på ärmarna och magen för att jag nästan lär klättra på bilen för att nå. irriterande va? och när man ska tanka så har tanklocket fryst fast! alltså man orkar bara inte. 
 
sen när man ska hem från jobbet är det bäcksvart, bilen är lika kall då och man tur behövs inget skrapandes eller borstandes. så ska man fara vidare mot stallet, kallt, blött. bökigt, mörkt och så jävla jobbigt att behöva sätta på sig en halv garderob för att slippa frysa ihjäl. vintern är fan inte bra, jag är verkligen ingen vintermänniska. jag är riktigt jävla irriterad för tillfället och vintern stör mig. vinterjävelskit.
 
och i skrivandets stund kastar några små äckel ungar snöbollar på mitt fönster, bara för att det är vinter och man kan göra snöbollar, återigen vinterns fel. ska ha ihjäl ungjävlarna. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahah asså du är ju för skön!!!

Svar: ja men fan ta vintern alltså...
Josephine

2012-11-30 @ 17:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0