vilken ovanligt jävla oskön fredag

vilken dryg jävla dag och så verkar den fortsätta. de har gått i 110 på jobbet i 8,5 timmar. mått illa som en jude och de har bara varit jobbigt lixom! sen så har ju inte mina parents nå framförhållning och säger du kör oss till stan halv fem va? men jaha tack för informationen, jag kanske har andra saker för mig?! Inte nog med de åkte jag på att köra hem tant från jobbet också, står de taxi i pannan på mig?

jo å min plan, den var inte alls såhär. efter jobbet tänkte jag åka direkt till stallet och rida lite å mysa, sen hem och duscha och sitta i soffan resten av kvällen med x factor på tv, en chillkväll alltså eftersom jag har utsläpp hela helgen så vill jag tat lugnt.

men istället ligger jag på min säng och väntar på Kjell som inte ens är hemma än?! vad hände med kör oss halv fem?! och antagligen är de ju jag som lär hämta dom kväll, mitt i x factor eller inatt, när jag bör sova. då tänker ni såhär, men säg nej bara? jo klart man kan säga nej, men så mycket som dom har kört mig i alla år, fram och tillbaka till stallet nästan varje dag, på fotbollsträningar osv så känns de ju som att jag borde ställa upp. och gärna de, men inte denna dag, opassande som fan.

behövde avreagera mig lite grann å det är ju här som de ska göras. Så, klart slut. blir nog en bra kväll trots mina ändrade planer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0