världens längsta dag

å herregud, denna dag blev värre än vad jag kunde tro! kocklösa som vi var så hade kjell iallafall gått igenom med marina som skulle sköta maten hur allt skulle göras, redan halv nio imorse så blev marina brännskadad å fick åka till vårdcentralen. kaaaaaaaos! så jag och mamma försökte ju få ihop de där med käket på nå vis tills hon kom tillbaka med en lindad hand. 
 
dagen har gått i ett, 190 mackor, konferens, vanliga lunchen, fika å jag vet inte allt. jag var på riktigt svettig ett tag, man fick då känna att man levde idag. klockan fem åkte jag från jobbet å direkt till stallet för att rida med åsa. så inte förän nio var jag hemma ikväll. nu ligger jag helt slut på sängen å tänker krypa ner under täcket. heelt jäävla slut! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0