SWEDISH HOUSE MAFIA

ojoj helgen har redan passerat. i fredags så var de en jobbig dag, lång dag på jobbet med mycket att göra. plus att jag aldrig kom därifrån för att en gammal tant som brukar komma till oss på fredagar kom inte därifrån när vi stängde pga bensinstopp så fick lov att åka å fixa bensin åt henne men ändå funkade inte hennes bil. så kom hem en timme senare än planerat så fick stressa till stallet! matt!

lördag var jag upp tidigt å red med alla stallbrudar, ojoj säger jag bara! dramboi var ruskigt pigg och trippig! sen bar se av mot Stockholm med Kajsa, vi va på SHM och de var riktigt jävla grymt! så jävla mäktigt å så jävla värt!

idag chillades de innan vi for hemåt, skönt å komma hem! nu tänker jag sova och ladda inför en ny vecka och längta till nästa helg som bjuder på roligheter igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0