sluta spring ifrån mig

klockan är sketa mycket å här ligger jag och bloggar, istället för att prioritera min sömn. smart röv.

haft en bra helg, mådde väldigt konstigt igår, var till stallet med Kajsa och red en sväng på Billy plutt då dramboi var ett svullo i benet. sen så va jag inte så jävla pigg men åkte till nyckelby och tillbringade ett dygn där. dom är sjuka dom där människorna alltså! ett brännsår fick man med sig hem efter att ha haft salt och is i handen, dumt insåg man ju efteråt när man googlar på vad vad som hände.

idag har de chillats i nyckelby, var till stallet och kikade på herren och svullnaden hade gått ner. sen tillbaka till nyckelby där de bjöds på solsidan, skräckfilm & cheesecake! awesome.

nu sova på en jävla gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0