pannkakans dag

jojomen, idag äre fan torsdag. äntligen! denna vecka går så segt, imorgon bästa bästa fredag, lördag kommer bästa bästa kajsa hem. känns som de är på tiden fan. idag, jobb och sen stressa å få akupunktur igen och denna gången gick det mycket bra, mitt problem börjar rätta till sig, känns jävligt skönt. jag är inte alls lika stel i nacken längre och har inte huvudvärk varje dag som jag hade förut. tjoho! sen har jag pussats lite med dramboi och även umgåtts med familjen hansson. 
 
idag för ett år sedan tränade jag fotboll denna tid i jaxhallen och hade efter träningen bröstsmärtor och tillbringade natten på akuten. ett helt jävla år sen?! fan vad tiden går fort. för några dagar sen var de ett år sedan jag blev brunett också, shit vad tiden rinner iväg.. känns som att den springer ifrån mig? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0