helgerna går alldeles för fort alltså

ligger i soffan lagom sliten efter denna helg. i fredags kom nya hästen till stallet, dramboi skrek och det har jag aldrig hört den herren göra, de var lite lustigt. sen blev de myskväll hemma med x factor och tacos.

lördag var jag upp rätt tidigt och for till stallet och dona lite, lekte med barnen och sen stressa in i duschen, snabba ryck sen fixade jag och julia oss inför Louise maskerad fest, vi var två ihop växta morötter, lustigt och roligt måste jag säga. blev en kort kväll, men trevlig!

idag upp tidigt igen för att åka till stallet och kika när hästarna släpptes ihop vilket jag tyckte gick bra, min snälla häst la inga öron bakåt eller gick till attack, han tittade på medan dom andra hästarna bråkade lite, gulle.

har sovit skit dåligt inatt, vaknade klockan fyra inatt/morse och var upp första gången, sen har jag tittat på klockan varje timme tills klockan blev åtta och jag äntligen fick kliva upp.

så är verkligen helt slut nu! känner mig inte alls redo för en ny arbetsvecka! men något annat jag känner mig redo för är en liten semester tripp till Thailand i vår med goa människor, heeeelt galet. galet jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0