en avundsjuk tjej

jag känner mig lite.. lite.. matt, dyster, nere? ja jag finner inte riktigt ett bra ord men jag är rätt så avundsjuk på min vän, som just nu sitter på flyget till thailand, lite lullig och glad skulle jag gissa på. med en spännande semester framför sig med bland annat sol, bad och drinkar.. är jag avundsjuk? Japp! jag kommer sakna henne, låter som hon ska vara borta länge, och det ska hon, för mig! 10 dagar utan kajsa, de blir rätt tomt det faktiskt. 
 
jo men jag då? Jo jag sitter på min säng med huvudvärk, såklart. har tillbringat några timmar i stallet med skitgöra, inge sol och strand här inte.. gråa dagar med halka och lera. jag och julia har även sprungit på kupolen för att hitta fula kläder, och fula kläder hittade vi. längtar efter att få sova och det har jag tänkte att göra snart. imorgon är det fredag och jag älskar fredagar. först sita arslet av sig på jobbet för att sedan åka till stallet och mysa lite och sen komma hem och göra vafan man vill, hur länge man vill. de är nice de. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0