det känns ändå helt okej

hello. gick bra att somna inatt trots den läskiga filmen! timmarna sprang iväg på jobbet och när jag slutade hämta jag upp julia. eftersom jag var hästledig för första gången på länge så passade vi på att hänga lite, vi tog oss en promenad sen har även vi gått igenom mina gamla bilder. ojoj haha. nu så har jag iallafall krypit ner i sängen.
 
imorgon tror jag väntas en helvetes dag på jobbet, kjell ska opereras å vi är kock lösa, haha heja heja! + att vi ska ha en konferans som bara ska ha ekologiska saker, även ett antal mackor ska göras imorgon. kan bli en spännande dag alltså. så är dags att sova några timmar så jag orkar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0