fina fotbollslag

imorse var jag inte pigg inte, men knalla upp å for iväg till jobbet för att baka bröd. asså jag hatar verkligen att baka, jävla kladdigt skit som inte blir som man vill.. gjorde tre olika bröd och något fail på alla, hoppas alla ni 200 pers som åt var någorlunda nöjda iallafall, så känner jag. sen har jag tagit mig en ridtur, dramboi andades väldigt lustig idag, han är rätt känslig mot damm och det är ju dammigare nu när lera och sånt skit börjar torka så håller tummarna att de inte är något allvarligt men skrutten. vi lunka en sväng i skogen bara, sen träna jag fotboll såhär nästan på nattetid. kom hem för en halvtimme sen, träningen var rolig och fan, jag gillar!
nu är det så jävla time för mig att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0