dumma mig

varför lyckas jag alltid få reda på saker jag inte vill ha reda på? det man inte vet, de lider man inte av.. det man vet lider man jävligt mycket av. jag var påväg att tro på vad alla sagt, man kan förändras. jag gråter inombords, jag tänker forsätta använda mig av orden, jag orkar inte! muren mellan oss jag halvvägs rivit är nu högre än någonsin. jag orkar nog inte ens försöka riva den igen. det sägs att det finns alltid två sidor av allt, jag behöver nog inte ens veta vad det står på andra sidan, första sidan har sagt samma sak allt för många gånger nu.

Kommentarer
Postat av: Fastmor

Men du hjärtat...en sak är iaf sant och det är...Du är iaf bäst och jag älskar dig jättemycket. Kram

2012-05-15 @ 10:15:32
Postat av: ida

<3

2012-05-16 @ 09:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0