woop woop

att jag är vaken är ett under, upp tidigt imorse och gjorde lite nytta innan jobbet, jobbade mig genom dagen med jordens huvudvärk. hästledig och knät fixade inte att träna fotboll idag så har tagit det lugnt efter jobbet. var påväg att somna kring 17-tiden men blev andra planer. sitter nu i soffan och kikar på tv.
mina fina små tvillingbrörer fyller 18 år idag, så har gosat lite med dom. även träffat världens bästa mofa. imorgon vankas riktigt bra planer, hört att det ska bli vårväder igen, så ska ta mig en ridtur på min vackra, unna mig en kupolen vända och sedan avsluta dagen med torgnykväll med mina brudar för att sedan dansa järnet på kroken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0