idag är fan ingen bra dag

åh herre min skapare vad denna dag har varit riktigt jävla skit dålig! tog mig till fucking willy å skulle köpa 15 jävla bananer, när jag ska betala fungerar inte mitt kort. så blev inga bananfanskap. sur varandrade jag till jobbet enda som var bra där idag var ju att jag fick en halvtimmes massage, dock så gjorde de ont i 25 minuter och var skönt i 5. sen skulle jag till stallet å rida skiten ur dramboi på ridbanan, för har en pigg herre just nu, väl där så är ridbanan full med kärringar och hundar som har någon slags töntig träff där på måndagar, så red hem och sket i att rida skiten ur honom! sen ville jag har donken, såg mörkt ut ett tag, men erica är min räddare i nöden och ska få fucking mc jävla donalds!
image description

Kommentarer
Postat av: erica

ååh, hoppas idag är en bättre dag snuttis :-)

2012-03-20 @ 09:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0