när det äntligen vänder

jag har haft bra dagar alltså. i torsdag var jag på sjukan för återbesök. det var nervöst men jag fick bra besked och är frisk förklarad! ingen kan förstå vilken känsla det är i kroppen, efter så mycket motgångar den senaste tiden så behövde jag verkligen detta. nu är jag frisk, nu ska jag få bukt på finaste hästen också så ska de här bli så bra så! 
 
igår var de midsommar firande i nyckelby med en hel drös med trevliga människor. det lektes, käkades, fiskades, mystes, och var riktigt trevligt helt enkelt. och vilket väder, vi hade iallafall tur med vädret kan man säga! 
 
just nu ligger jag på min säng, dras med min jävla huvudvärk men mina planer för dagen är iallafall att besöka hästen och kolla läget på honom. sen tänkte jag mysa lite ytterliggare i nyckelby, för här ska fan fiskas! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0