nöjd?

man blir faktiskt aldrig nöjd. jag & min fina vän har många gånger diskuterat detta. visst blir man aldrig nöjd? du är nöjd kortare stunder, sen kommer du på något nytt du vill göra, förbättra eller ha. jag ligger i min säng och funderar, jag känner mig inte nöjd. kan man någonsin bli det? föralltid nöjd, låter ganska konstigt. man blir nog aldrig nöjd, även fast man borde vara det. när jag var en liten skitunge önskade jag mig en häst mest av allt i hela världen, jag fick en häst några år senare, var riktigt nöjd ett tag tills jag fick för mig att han inte dög, för det finns bättre hästar, men det finns ingen som honom har jag lärt mig och jag är riktigt jävla nöjd med min fina häst!
det är en sak jag ska bli bättre på, se det fina i det jag har, se det fina i det som verkligen betyder någonting för mig. jag är nog en rätt nöjd tjej ändå jag :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0