jävla anal dag!

asså idag önskar jag verkligen att jag inte föddes, den här dagen har verkligen varit jobbig på riktigt, och märker att jag har brödsmulor under tangenterna så var då bökigt att försöka blogga också!

iallafall gick det inge vidare att sova igår, jag hade en hund på mig och en svart hund snarkandes brevid mig. somnade kring tre och klockan ringde sju, det var inga glada miner då inte. upp och rasta en kissig udo, hitta även en hundspya. mys! sen var de bara köra igång denna skit dag.
var mycket på jobbet, svettigt värre faktiskt. efter jobbet så skulle det ridas med erica, det var väl dagens trevligaste iallafall. fick besked om att det inte blir någon cup i helgen och just nu så kan fotbollen gå och dö verkligen. jag är så jävla matt! hundarna äter dåligt för deras husse och matte är borta.
tog mig i kragen och skulle betala räkningar, men nej då krångla det så jävligt att tillslut gick det inte och jag måste vänta en timme för att kunna logga in igen, ska även ha kjell på telefon från kanarieöarna för att betala en räkning åt han.
ja ni hör ju, denna dag har ju verkligen varit heeeeeeeeeeeeeeeeeelt värdelös. nu ska jag vända upp och ner på tangentbordet och vänta på att klockan slår tolv så jag kan få göra någon nytta. ni får stå ut med att inlägget är kaos, blogg.se klarar ju inte ens av att publicera ett inlägg med styckeindelningar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0