who i am

jag klagar rätt så mycket här har jag märkt, men jag har ju egentligen ingenting att säga om det. jag tänker inte sluta klaga för det är rätt skönt att skriva av sig och denna blogg är ju bara för min egenskull.
mitt knä är ju varken bättre eller sämre och hos kiropraktorn knakade det lite men ja, längre kom vi inte på undersökningen om min bröstsmärta. jag ger upp den och köttar på helt enkelt, händer något så gör det och då är det meningen också. slutade sent och for till stallet för att mocka bajs och ta in hästarna sen har jag legat i soffan hela kvällen. har sett på 2012, gillade den filmen fast de inte var en josephine film.
ska ta tummen ur röven och hoppa in i duschen, känns bra med fredag, riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0