när kroppen gör som den vill

jag slocknade direkt igår kväll och ville verkligen inte kliva upp imorse, men for iväg och gjorde sallad, servera mat, diska och städa. varit till hästen som frös, kallt nu ju. så han fick natt täcke och massa mat, gulle.

legat i soffan resten av kvällen, med smärta i det opererade knät och även i bröstet, riktigt trött på bröstsmärtorna nu. imorgon ska jag ringa en kiropraktor och se till att få mig en omgång ifall något klämmer som de inte ska!

har kikat på mina fonder, funderat på pensions sparning och kikat på a kassan trams, kan ju säga att jag inte förstår ett skvatt! komplicerade vuxensaker, är inte nog vuxen för sånt där än känner jag.

ska iallafall lägga mig i sängen och kika på en irene hiss film, bra skit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0