en av de bästa dagarna i mitt liv

jag minns verkligen som om detta vore igår, jag berättade för mamma att jag tyckte de skulle bli tråkigt på student dagen, efter utspringningen när man går till sina familjer som står utanför med ett stort plankat med en ful bild på en när man är liten och grattar en. eftersom jag nästan inte har någon släkt på mammas sida så räknade jag med att de var bara familjen som skulle stå där, medan andra skulle ha stora tjocka släkten som väntade. nog för att det egentligen inte spelar någon roll för dom jag älskar skulle ju faktiskt stå där, men endå den där grejen liksom.

när väl studentdagen kom och vi sprang ut så stod det verkligen fullt av människor där och vänta på mig, mina bästa vänner, familj från både mammas och pappas sida och mina andra nära och kära! jag minns att jag hade så mycket presenter och blommor runt halsen att jag knappt kunde röra mig! ojoj, de var ett fint moment i mitt liv!

dagen var ren lycka, hela dagen lång. en utav de bästa dagarna i mitt liv, fast de var början på en stor förändring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0