vart jag mig i världen vänder

hej i natta. kom precis hem från en myskväll med kajsa och medryttar josefin hemma i hennes mysiga lägenhet. timmarna rullade iväg på jobbet och trots få timmars sömn så har jag varit på topp idag faktiskt. nu är jag helt slut och har lagomt med huvudvärk så ska snart slå ihop ögonen för idag. 
 
hur som helst, när som helst, var som helst, oavsett vad så älskar jag verkligen denna människa, kajsabajsabjörn. det finns fan ingen som du, du säger inte alltid de man vill höra men de kommer jävligt mycket vettigt ur din trut många gånger. jag behöver verkligen dig och gruvar mig fan redan för den dagen du inte tänker befinna dig i huset 100 meter ifrån mitt, i en annan stad, i en annan världsdel.. jag önskar att du vore min skugga, så nära behöver jag ha dig. mina bästa lilla vän. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:-D<3 de gör jag med faktiskt

2012-12-04 @ 09:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0