pallat gran

jag somnar vilken minut som helst, dåligt med sömn de senaste nätterna alltså. iallafall så va man ju lagomt trött imorse å försov mä så klev ur sängen 20 minuter innan jag började. stress!!
timmarna for iväg, dagarna går så sjukt fort nu och det är så sjukt jävla bra, snart blir man ju ledig två sköna veckor. de behöver fan jag!

sen så va man till stallet å mocka en inte okej box! hästarna rymmer från hagen å har fått tillbringat mer tid inne nu än vanligt så änt så jävla kul å mocka. men Kajsa å jag tog oss en varsin såg och for upp i de mörka granskogarna och pallade 6 st granar som vi hoppas hästarna roar sig med istället för att plöja stolp!

nu är de sovdags som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0