love life

egentligen älskar jag mitt liv just nu!
jag har lixom ett tillfälligt jobb som jag faktiskt tycker är rätt skoj, jag har ju min lilla skatt i en hage några få kilometer ifrån mig, jag har ju faktiskt rätt trevliga vänner, jag är även ett härligt fotbollslag. jag gillar mitt jobb, gillar mina båda intressen, gillar mina vänner. känner att jag kan göra lite vad jag vill och bor hemma å glider lite, skönt att de kommer va så ett tag till! gillar nuläget.

idag har jag haft min första sovmorgon på några veckor, de var riktigt riktigt fint alltså, mysmorgon i min mojjsiga säng! sen har Kajsa å jag ridit i snön på våra pigga men glada hästar, fikat lite med familjen hansson och ikväll tänkte jag vara full och glad! ÖÖÖÖJ

igår catera jag lite kaffe & en Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0