just chillin

idag kom jag tamefan upp i tid å sovit mycket bra inatt också, bra där. sen så har vi haft mycket på jobbet men Kajsa har ju tillbringat 8 timmar med mig där idag å de va ju minsann trevligt! tanken var att vi skulle ta oss en ridtur efter jobbet men i lindan blev man ju snöpulad av blåsten så kändes som att vi inte alls ville rida i denna storm.

for hem å la mä på sängen med min magont, vetekudden, popcorn, loka & en bra film, hade de rätt bra där ett tag alltså, tills de svarta fåret i familjen dök upp, jobbigare än jobbigaste så mölade sig den så kallade kingen ner sig på min kudde och de kändes inte alls lika bra och mysigt då.. men så kan de ju va, han ville ha lite uppmärksamhet och de fick han ju, även om jag inte var så gullig som han hade trott att söta lilla jag skulle vara. iallafall så tänkte man ju va vuxen och mogen och sova nudå, medans de barnsliga glidarungarna sitter å förtär alkohol såhär på en lill lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0