fullspäckad helg och första advent

jo men hallå! 
i fredags så jobbade man ju lite, sen bar det direkt iväg till leksand då jag och kajsa var chaufförer, va inte så jävla roligt att köra i det där snövädret, men nog fan tog vi oss fram utan att göra kaos! vi käkade på restaurangen i arenan och sedan kikade vi på en skit dålig hockeymatch och sedan for vi hemåt återigen i de tråkiga vädret. 
 
lördag blev upp tidigt och for till stallet, sedan snabbt byta om och dona för att fara vidare mot stockholm ännu en gång med min vän kajsa. vi tillbringade kvällen i globen och tittade på hästshowen och fick även lite inhandlat. de var lite roligt! idag har vi som sagt bilat hem och sedan direkt till stallet och mocka skit, städat rummet, duschat, sett på tv och nu ska jag ta och skriva klart här och sen sova! imorgon är de hårda bud igen. 
 
jag är väldigt glad över att jag slapp otur detta året i månad november. 
november
2009 - transportolycka med dramboi pga narkotikapåverkad förare. bland de värsta jag varit med om. 
2010 - dramboi fick en 5 dagar kolik, var verkligen ett helvete och heltidsarbete. 
2011 - jag besökte sjukhuset första gången för hjärtsmärtor + även min lilla fallolycka som medförde whiplash. 
 
2012 - INTE ETT JÄVLA SKIT, varit en rätt bra månad faktiskt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0