fredag - söndag

min helg då, jo men den har varit bra! i fredags så kikade jag på x factor i nyckelby, blev en sen natt, sov 4,5 timme sen så ringde klockan och hästarna väntade, senare på dagen så red jag en sväng i kylan, träffade julia, drog igång med lussebullsbak som gick åt fanders, varför kunde jag inte bara få lyckas? jag tillbringade hela min lördagskväll med att baka och så gick det inte ens å äta så jag fick slänga skiten? va jag matt då eller, jupp...
for även på nattliga äventyr efter mitt bakande, hämtade en kajsa på stan och for till josefin en sväng, blev alltså en sen natt där också och tillbringade bara 4,5 timme i sängen innan klockan ringde och hästarna väntade, så jävla jävla jävla trött. 
 
idag har jag varit extremt seg, med varit i ludvika och kikat på innebandy med kajsa och marie, käkat lite thaimat och nu tänker jag slå igen ögonen, är så opepp på denna jobbvecka, den känns redan riktigt riktigt jobbig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0