blandade känslor

ikväll har jag tillbringat lite tid i matsknuts hos några av mina absoluta favoriter, de behövde jag verkligen. har saknat dom en hel del! ♥ 
 
har även jobbat lite, som alla andra veckodagar, idag var de en hård & stressig dag på jobbet och vad tror ni man tycker om bitchiga gäster när man redan känner att man är tokstressad, mycket att göra, folk överallt, man bör själv helst kunna dela sig till tre delar och befinna sig överallt.. då är bitchiga, otrevliga gäster inte alls så mysigt och kunde inte hålla mig ifrån att själv använda mig av en taskig ton, rätt skönt faktiskt ändå. sen har jag fortsatt med mina rutiner, mockat lite bajs och gjort andra stallsysslor, och nu har jag anlänt i min säng och ska sova på en gång för imorgon tror jag minsann att de kan bli ännu en stressig dag på jobbet! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 dig jag!! Skönt å se dej, verkligen, ATT de va!!

2012-12-07 @ 09:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0