så jävla negativ

trött på detta väder, på dessa motgångar, små och jävliga motgångar flera gånger om dagen. traskade ut i regnet bort mot ridbanan för att longera dramboi, men väl där är den låst så traska hem igen, andra gången denna vecka det sker. jag blev så innehelvete arg att tårarna spruta. när ska solen komma och ge mig livslusten tillbaka? jag kanske är jävligt negativ men jag tycker även att det är jävligt okej att vara de, hur fan kan man inte va det i denna skiten? positiva människor är jobbiga. jag är cp trött och ska sova nu och njuta av fucking jävla helg imorgonkväll efter en körig fredag. ska jag verkligen!!!!

bjuder även på en bild på mig och ozzy för sisådär 6 år sedan, sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0