missnöjd flicka

jobbat hela dagen, troligen blir de heltid för mig från och med nu, päängäää!

sen så har jag tillbringat fyra timmar helt i onödan hos frisören, jag blev alltså inte nöjd! villa ha håret ljusare, som i en ljusare brun med mindre rött i. jag har gråa slingor, en gul och en brun fläck i pannan. håret blev 1,5 dm för kort pga att allt bara rasa av efter den konstiga blekningen hon gjorde.

har gråtit och varit frustrerad ett tag nu så orkar inte mer, lär se ut som jag gör. tyckte dock att jag var finare innan jag klev in i salongen än när jag gick ut därifrån.

nu ligger jag i sängen, fryser och är hungrig. ska göra något åt dessa grejer!
tur iPhone bilder är orättvisa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0