jag gråter inombords

min helg har varit bra måste jag säga. lördag tillbringade jag först några timmar i stallet, för att sedan kika på dalkurds herrar men några brudar från laget och kvällen avslutades hos elin med kajsa & carin, även lite alkohol.

imorse var jag upp i tid för att åsa & tilde skulle rida lektion på dramboi och billy, sen sov jag en timme på eftermiddagen och tillbringade några timmar på kvällen med att umgås med erica. nu väntar sängen, imorgon köttar man vidare med jobb igen, även ett besök hos kiropraktorn väntar för att få ordning på min nacke förhoppningsvis!

jag förtränger, men jag glömmer aldrig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade finaste bästaste Josephine!

2012-04-23 @ 14:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0