behöver en klippa att luta mig mot

godkväll! fan vad trött jag är alltså men ska berätta om gårdagen, avverkade timmar på jobbet, tog mig en barbacka tur i solen på söte, sedan gick jag en mil med Anna & Lisa! en mil är långt de. myste på kvällen.

idag började jag jobbet tidigt, jobbat hela dagen och haft dressyrträning på kvällen, gick rätt bra och jag bara älskar min häst! förkylning har tagit om, jag har ont i halsen, snorig och hostig igen. hoppas inte febern tänkt besöka mig också! haft en del jobbiga bröstsmärtor idag, kanske kan ha något med förkylningen att göra, känner just nu att smärtan kommer smygande...

efter bigbrother ska jag sova, tidig morgon väntar imonbitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0