segt på bloggfronten

man kan säga att det varit dåligt på denna front. har haft en bra helg, fredags umgicks jag med erica i nyckelby efter jobbet. lördag så tillbringade jag hela min dag i nornan för att spela sista seriematchen för denna säsong! vi avslutade med en rätt kass match men dock tog vi tre poäng med resultatet 1-6! min vänsterfot hade en bra dag och la bollen i nätet. kvällen spenderades på krossgatan, trevligt trevligt!

idag, mått lite hit och dit. mest setat med arslet i soffan och även vidgat mina vyer och ätit sushi. var varken speciellt gott eller äckligt men öppen som jag är så provar jag mer än gärna nya grejer liksom ;-)

idol snart, sen kör vi på måndag igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0