salta pinnar & coca cola

äntligen hemma i min säng! var ju till tandläkaren, det suger ju rätt hårt hos tandläkaren och eftersom jag var där pga trauma som dom kallade det så lär jag dit på återbesök inom sex veckor även fast det såg bra ut och då är det ju så att från året man fyller 20 är de inte gratis längre, när tror ni jag fick återbesökstiden, jo 4 januari såklart. här ska tjänas pengar, trodde dom!

annars så var jag på jobbet någon timme. jag är lagomt yr lite hela tiden, får stirrblick hela tiden och måste koncentrera mig som fan när jag ska läsa något. så har gjort stallet och resten av kvällen ska jag bara vila, och längta till greys som är ikväll, min heliga timme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0