11/5

drömde jobbigt inatt och vaknade med ett pissigt humör, bra start va? suriga josephine tog sig till skolan, surade tills vi åkte mot falun för att hälsa på nio nunnor. det var väl trevligt fast jag känner att jag inte förstår dessa människor, inte för fem öre. eller jo, för fem kanske, men fan inte mer.

fotbollsträning gjorde mig på bra humör, efter att skrattat dåligt under dagen fick allt komma ut på träningen, ida är fan inte klok hon inte! trött som jag är, väntar jag på big brother och tänker på mig ett glas oboy på momangen om man kan stava det så.


om min vän är lilla kycklingen, är jag den stora?


Kommentarer
Postat av: julius

Du är sååå stora kycklingen!

2011-05-12 @ 18:44:39
URL: http://detgicksnettt.blogg.se/
Postat av: ida

du kan va inte klok jossepinne! he-he

2011-05-13 @ 09:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0