tillbaka från vilohemmet

vaknade i lagom tid, men fick iallafall stressa pga att jag kollade på bigbrother liiiiite för länge. tog en promenad till skolan, vadå har överskottsenergi efter att varit hemma två dagar? kort skoldag, erica och jag har varit till stallet med sötis evelina. sen har vi köpt två möbler till rummet mitt. som jag nästan har flyttat in i klart! säng på plats iallafall. det gillas av josephine kan jag lova.

träning nu på kvällen, det var skojigt. dock har jag lyckas gjort något så jag har en svullen fot, lysande.

jag är glad att kunna göra något så litet som att dela med mig av min vardag, och det kan få en människa så glad. det är fint det.

har inte kommit in i duschen än, dags att rappa på skulle jag tro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0